streda 5. marca 2014

Mliečko na vlasy zn. SELEKTIVE PROFESSIONAL

Smooth beauty milk

Máte vlasy poškodené, krepovité, elektrizujúce či nepoddajné v sychravom počasí? Tak si rozhodne musíte prečítať túto recenziu. 

Mňa to trápilo, odkedy som začala používať žehličku. Kamarátky, spolužiačky si umývali vlasy často, pretože im rýchlo mastneli. Ja tento problém nemám ani som nemala. Mňa trápilo jedine to, že po každom umytí boli moje vlasy tak jeden deň ,,nepoužiteľné". A to doslova! Aj ked som sa snažila, striedala všelijaké šampóny s kondiciónermi, vždy boli po prirodzenom usušení ,,naježené".

Je tomu skoro rok, čo som objavila toto mliečko. Prečo som sa ho rozhodla vyskúšať? Poradila mi ho predavačka, keď som jej vysvetlila aký mám problém s vlasmi.

Na obale sa píše:
Mlieko pre vyhladenie kutikuly pre všetky druhy vlasov. Vďaka vzácnym špecifickým účinným látkam pôsobí vyhladzujúc na kutikulu a odstraňuje krepovitosť a usporadúva, vyživuje a chráni vlasy. Dodáva vlasom zdravý a vitálny vzhľad.
Spôsob použitia: 
Aplikujte na umyté a vlhké vlasy. Rozčešte kvôli rovnomernému naneseniu a bez opláchnutia začnite vytvárať účes. Odporúča sa použiť malé množstvo aj pred použitím žehličky.


Balenie je 250 ml a stálo 12 e. Ako som už spomínala, používam ho skoro rok a ešte stále som ho neminula. Používam ho vždy po umytí vlasov, a vždy keď idem vonku a prší alebo je sychravo. Po prvom použití boli vlasy uhladené, no hneď ako som vyšla vonku do škaredého počasia, naježili sa. Asi po piatom nanesení som prestala mať strach z vlastných čerstvo umytých vlasov a zo škaredého počasia :) 

Kedysi som ho používala aj pred žehlením, teraz ale po žehlení používam olejček. Tak nechcem zaťažovať vlasy.

Máte aj vy problémy s krepovitými vlasmi? Ako to riešite?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára