sobota 1. marca 2014

Koláčik z lásky, veľmi jednoduchý

Vlastný recept


Som manželkou a mamou na materskej dovolenke. Jednou z činností, kedy moja maličká Ana Mae spinká, je pečenie. A tak ma raz napadol tento koláčik, na ktorý potrebujeme tieto ingrediencie:

Cesto (nižšia piškóta):                                           
2 vajcia
160 g polohrubej múky
160 g kryšt. cukru
1 dcl vody
1/2 dcl oleja
1/2 prášku do pečiva

Okrem nich ďalej potrebujeme:

nutelu, 1 balík Maríny a 1 balík Indiánok (alebo BeBe keksy), karamelový puding, 1 l mlieka, 3 šľahačky v prášku, 1 stužovač, horká čokoláda/čokoláda na varenie

POSTUP
Všetky ingrediencie potrebné na cesto vymiešame pomocou mixéru. Vytrieme plech palmarínom a posypeme hrubou múkou.Cesto vylejeme na plech a dáme piecť do vyhriatej rúry. Pečiem na 170 stupňoch asi 7 minút (kým sa cesto neodlepí po bokoch od plechu).
Za ten čas vyšľaháme šľahačku, 450 ml mlieka + 3 šľahačky + 1 stužovač (nemusí byť pri šľahačkách v prášku, ale ja dávam). A dáme do chladničky.
Na teplé cesto rozotrieme rovnomerne nutelu.
Marínu a Indiánky namočíme do mlieka a na šachovito naukladáme.

Spravíme si karamelový puding, pridáme škoricový cukor. Ešte horúci vylejeme na koláč.

Keď to vychladne, natrieme šľahačku ako poslednú vrstvu. Posypeme postrúhanou čokoládou.


Dáme do chladničky stuhnúť.

Podávame :) a môžme sa olizovať.

Na tanieri to nevyzerá až tak lahodne, lebo sa mi šľahačka ,,trhala", keď som krájala koláč. Ale chutí božsky. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára