pondelok 10. marca 2014

Antiperspirant Rexona women MAXIMUM PROTECTION

Do tohto leta som používala sprejové deodoranty rôznych značiek. No v lete nemali žiaden efekt, akurát som voňala. Ale potila som sa. Čo nie je pre žiadnu ženu určite príjemné. Preto som sa zapojila do giveaway o antiperspirant Rexona women MAXIMUM PROTECTION u Bloggerky Katky (SK). Bola som jednou zo šiestich výherkýň. 


,,Bol navrhnutý ako najúčinnejší antiperspirant značky Rexona. Žena sa môže spoľahnúť, že ju trvalo ochráni pred nadmerným potením. Nech už sa potí pre teplo, stres alebo náročný program, s antiperspirantom ostane svieža, nech deň prinesie čokoľvek."

Najskôr moje prvé obavy ...

  • Oplatí sa veriť slovám výrobcu a investovať viac ako 6 € do tohto antiperspirantu?
  • Bude zanechávať fľaky na oblečení, keďže má krémovú konzistenciu?
  • Bude jeho výdrž až 48 hodín?
Podľa pribaleného letáčika si treba antiperspirant naniesť večer. Tak som to aj spravila. Na druhý deň sme šli s rodinou na výlet na Sninské rybníky. Keďže som bola tehotná, do vody som nešla. No aj tak mi bolo neskutočne horúco. Čuduj sa svete! Prešla som si po pazuche pri odchode z rybníkov a žiaden náznak potu. Jednoducho fungoval :)

Antiperspirant som minula a zostala som mu verná, na leto som už pripravená novým antiperspirantom Rexona woman MAXIMUM PROTECTION.


Určite sa to oplatí! Smelo do toho!

Mimochodom, čomu dávate prednosť? Vyhráva u Vás antiperspirant alebo deodorant?

x

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára